Přihlášení

Pro vstup do registrace musíte znát registrační kód.

Realtime website traffic tracker, online visitor stats and hit counter

                                                 

 

Proběhla kampaň Get Online Week!

 

 

Letošní kampaň Get Online Week (GOW) se zaměřila na mládež. V průběhu kampaně rozšířila mezinárodní síť partnerů evropských telecenter, kteří se na kampani podíleli, svoji spolupráci s ICT společnostmi a veřejnou správou ve svých zemích a zorganizovala řadu zajímavých akcí. Cílem aktivit bylo posílit schopnosti mladých lidí používat online technologie, zejména při hledání nových příležitostí v zaměstnání.

Kampaně se zúčastnilo i Národní centrum bezpečnějšího internetu, které na svých stránkách zveřejnilo nástroje pro testování vlastních znalostí v oblasti ICT technologií a výukové nástroje, jejichž prostřednictvím je možné si případné nedostatky doplnit. Informace o letošní kampani Get Online Week 2013 můžete najít na webových stránkách http://www.ncbi.cz/projekty/get-online-week-2013.html.

Informaci a kampani a aktivitách jednotlivých partnerských organizací jsou uvedeny v právě zveřejněné zprávě, která je ke stažení ZDE.

Národní centrum bezpečnějšího internetu se ve spolupráci s organizací EPMA připojilo ke kampani "Get Online Week". Letošní kampaň, která proběhla v týdnu 18. až 24. března 2013 byla zaměřena především na mládež a jejím možnosti využití znalostí práce s moderními ICT technologiemi především k jejich dalšímu rozvoji a lepšímu uplatnění na trhu práce. Mezinárodní kampaň organizovaly ve vzájemné spolupráci společnosti AccentureLiberty Global a Microsoft s významnou podporou Telecentre-Europe.

Stáhněte si tiskovou zprávu z 18. 3. 2013 o startu letošního ročníku kampaně "Get Online Week".

Jste zaměstnatelní? Myslíte si o sobě, že znáte informační technologie? Otestujte si své znalosti vyplněním následujícího testu SKILLAGE:

 

Pokud jste neuspěli a chcete se vše doučit, nabízíme Vám interaktivní online výukový kurz Intel PC Basics pro základy práce s PC a informačními technologiemi (pracuje pouze na počítačích s procesory Intel).

 

V případě Vašeho zájmu si instalační sadu výukového programu Intel PC Basics můžete stáhnout zde.

  

Kampaň „Get Online Week“ poukazuje na přínosné používání technologií a internetu, aby lidé dokázali těžit z možností, které nabízí dnešní online svět. Tato kampaň propojuje vzdělávací centra ICT, veřejné knihovny, neziskové organizace, školy, IT firmy a orgány veřejné správy z celé Evropy pomocí řady zajímavých akcí, školení a soutěží, které podtrhují důležitou roli ICT v dnešní společnosti.

Kampani "Get Online Week" udělil záštitu ministr vnitra ČR, Jan Kubice.

 

Podívejte se na video "UPC informuje" o kampaních "Get Online Week 2013" a "Hate speech".

 

 

Společnost UPC také podporuje Národní centrum bezpečnějšího internetu v projektu "Mladí proti projevům nenávisti online".

Důvodem uspořádání kampaně "Get Online Week" byl především fakt, že nezaměstnanost mladých lidí v současnosti přesahuje ve 27 zemích EU hranici 20 %. Zároveň roste poptávka po zaměstnancích ovládajících informační a komunikační technologie (ICT) každoročně o 3 %. Pesimistické odhady varují: pokud se nepodnikne nic pro vyřešení nesouladu mezi současnými dovednostmi dostupnými na pracovním trhu a jeho potřebami, až 800 000 pracovních míst v ICT bude v roce 2015 nezaplněných.

Projekt byl ukončen v březnu 2013.

DMC Firewall is developed by Dean Marshall Consultancy Ltd